CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 7 April 2012

kepenatan.. huh! :)


 /hihi Salam my little blog.. J

Sorry dh dua hari x update.. hehehe.. penat la.. sempat smlm pn update fb je.. /sweat /
5 april 2012 - my cats (APRIL  and JUNE) de appointment ngan vet for mandulkan && JUNE kne operate for hernia.. just a minor operation.. anta both of them awal pg as early clinic tu bkk.. ermmm.. nk jd ctenye, vet tu kata, need to ambik kucing2 ni mse tghari after operation cz ptg dh xde clinic.. so, nvmd, need to wait la n round2 kt area kuala Selangor tu.. nk balik umah jauh, x bbaloi lak.. my mum pn tpkse x msuk keje pg tu.. smbil2 tgh uruskan pndaftaran operation kucing2 tu, aku tnmpak notis kempen derma darah kt board klinik tu.. anjuran Majlis Daerah Kuala Selangor, pe lg, aku trus la dpt idea cmne nk menghabiskan mase smentara kucing2 aku tu siap dimandulkan...…

So, ktorg pn g la.. ahahahaha.. yg klaka nye, ktorg ni cm monyet masuk kg.. upenye,  ni cme untuk pegawai2 kerajaan je.. aku plak dgn slumbernye menceburkan diri.. ahhahaahha.. ade la ase peliknye suasana mcm tu.. tp aku ase org len xde hal la cz dowg ingat aku ni anak pegawai kerajaan Selangor.. hehe.. nk wt cmne, propa la kejap.. yg best nye mak aku, siap sbuk wt test mata lg tu.. yg aku ni, duk beratur nk derma darah./.. Ramainye laaa.. Dh la ramai, tp yg ramai2 beratur tu, cme bpe org je yg layak derma.. xpe la,, asalkan dowg de niat nk mmbantu kan?? J

Smpai turn aku derma darah, huhu, ttbe ase cm nk pitam.. /blur ntah la, bende ni kerap jadi kt aku kebelakangan ni.. mngkin aku kepenatan kot.. xpe la, amazingnye, antara ramai2 org, aku yg paling cpat penuhkan beg darah tu. lajunye la darah aku, smpai xmo benti kuar ble dh cover ngan kapas bfore pkai handyplast. Huhu.. tp xpe la.. pening2 pn slamat 1 beg.. selesai event tu, ktorg pn g la ambik kucing2 smula kt vet.. ngam2 mase kucing tu bru sedar after GA.. pening2 si kucing2 aku tu.. kesian la plak.. hehehhe, my cats masih pening2 lg, smpai je umah, aku lepaskan dowg, bejalan cm kucing mabuk.. hehehe.. cian sgt3.. tp…, xpe la.. dh selamat.. J aku pn dh selamat ble seharian lpas tut do x sedar2 cz pening2 terlmpau..

6 april 2012 - follow my mum g keje.. weeeeee hari yg memenatkan jgak.. smuanye gara2 aku ari ni byk gnekan tenaga berjalan.. early morning, g buat postal order bayar saman kete mak aku gara2 si aiman salah parking kt Melaka dlu.. then, transfer yuran college aiman, IKIP EDUCATION.. huhu, ni satu kes, xbertimbang rse langsung.. cian mak aku.. dkat 8 ribu habez cz adik aku nk exam.. xde ase timbng rse langsung dis college management.. my mum mintak tagguh dlu byar yuran my brother cz nk tggu ptptn my brother, aiman tu lulus,, n my mum pn bayar la half dlu nk bolehkan si aiman ni exam sbb college nk cmtu.. xpe la.. tp yg geram nye, kte cme mintak tgguh bayaran je kot.., siap berkira, kira bpe paper je leh ambik kalo byar sparuh je.. xke ase cm pelik gle college ni? Aku ni, spanjang kt shahputra, xde masalah pe pn.. ok je.. hhuhu.. respect management SHAHPUTRA @ UCSA .. J

Then, aku ngan cousin aku g sogo lak. .. almaklumlah, SALE kan? Pe lg, habit my mum, dsuruhnye ktorg ni g tgok2 handbag…. Kak linda la, beria sgt.. huhuhu.. penat nye la bjalan dr lebuh ampang ke sogo, last2 beg yg dcari xjmpe 1 pn yg kak linda tu berkenan.. so, tpkse la ke pit stop yg seterusnya.. aku lak dh ase cm kne panggang dh.. panas gle… hbez comot muka aku.. kalah org utan kot comotnye.. ahahaha… bayangkan, dr sogo, ktorg jalan kaki ke chowkit? Ase cm nk tcabut kaki2 ni….. huh!

Lastly, lpas dh mmbeli brg kt chowkit yg my mum pesan, so, ktorg pn balik la.. memandangkan dh lewat dh pn, kaki pn masing2 sakit.. kaki aku smpai melecet.. huhu.. my mum tggu kt stesen GOMBAK.. Alhamdulillah, xyah aku naik bas ke tmpat kerja my mum smula yg gerenti2nye jem.. J
K la little blog.. ngantok dh.. tdo jum! 
Nyte2 Sleeping  
Salam tweets /bye

0 comments: